viernes, 9 de febrero de 2018

TESTAMENTO DO MECO

Os alumnos e alumnas de sexto tamén redactaron o testamento do meco .

TESTAMENTO DO MECO
Xa que me ides queimar, o meu
testamento vouvos deixar:

Déixolles aos de infantil
a miña bondade
para que xoguen moito
e aprendan con felicidade.

Déixolles aos de primeiro
a miña ledicia para que
 consigan aprobar e nos den
unha boa noticia.

Déixolles aos de segundo
a miña ilusión
para que todo o curso
disfruten un montón.

Déixolles aos de terceiro
a miña amizade
para que o ano que ven
aproben con facilidade.

Déixolles aos de cuarto
o valor de Indiana Jones
para que aproben o curso
como verdadeiros campeóns.

Deixolles aos de quinto
a miña paciencia
para que xoguen os partidos
e non haxa pelexas.

Déixolles aos de sexto
o meu mellor comportamento
para que os profesores do instituto
queden moi contentos.

Déixolles aos profesores 
a miña filosofía
para que non perdan os nervios
e estén tranquilos todo os días.

Déixolle a Rogelio
a miña forza
para que o ano que ven
non espere para pechar a porta.

Déixolle a Rubén 
a miña amizade
para que no futuro
siga coa mesma amabilidade.

Déixolle ao colexio
a miña imaxinación
para que os nenos sigan creando
e inventando un montón.